Nedflex Nijmegen biedt uitzendorganisaties een volledige overname van de backoffice. Meer service, meer ondersteuning. Marktonderzoek wijst uit dat onze dienstverlening bij de 7% meest uitgebreide van het land behoort. Maar hoe ziet de basis, de traditionele backoffice ondersteuning er uit bij ons?
Nedflex Nijmegen neemt uw volledige loon- en contractadministratie voor haar rekening. Wij regelen zaken als loonbetalingen en doorbetaling bij ziekte. Simpel gezegd: u geeft aan waar uw kandidaten werken, voor welk loon en tegen welk tarief – Nedflex doet de rest. U loopt geen enkel risico. U bent namelijk zelf niet juridisch werkgever, dat zijn wij. U loopt geen debiteurenrisico en valt ook buiten de wettelijke ketenaansprakelijkheid. Zo kunt u bezig blijven met uw kerntaak: de juiste mensen bij de juiste functies krijgen. Kies voor backoffice uitbesteden Nijmegen, door Nedflex.
Nedflex Backoffice+ is de gebruikelijke full-service backoffice dienstverlening van Nedflex. Een bedrijf dat al meer dan 20 jaar actief is in de payroll- en uitzendbranche, plus:
Dit vernieuwende totaalontzorgingspakket tilt backoffice uitbesteden naar een hoger niveau. Moet ik daar dan meer voor betalen? Nee hoor, daar betaalt u niets extra’s voor. De administratiekosten die wij rekenen behoren tot de allerlaagste in de branche. Kortom: u krijgt meer voor minder.
Uw backoffice uitbesteden biedt u als ondernemer vele voordelen. De voordelen zijn hierboven al kort besproken, maar worden hier nog wat uitgebreider toegelicht.
Nedflex is al jarenlang de vaste partner van talloze uitzendondernemingen. Ons Nedflex Service Center heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een vraagbaak voor onze partners. Medewerkers van het Service Center zijn altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving. Zij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Voor u als ondernemer, maar ook voor uw uitzendkrachten.
Niet elke ondernemer heeft kaas gegeten van marketing, u heeft het ten slotte al druk genoeg. Nedflex beschikt over een eigen marketingafdeling waar u gebruik van kunt maken. Partners van Nedflex kunnen ondersteuning krijgen met hun website, social media kanalen, nieuwsbrief en overige marketingactiviteiten.
Partners van Nedflex kunnen gratis vacatures plaatsen op het online vacature platform dat door Nedflex zelf ontwikkeld is.
Natuurlijk kunt u met elke vraag bij ons terecht, maar wij delen onze kennis ook graag proactief. Zo blijft u maandelijks op de hoogte van onze processen, juridische wijzigingen m.b.t. arbeidsrecht en kansen in de markt middels onze nieuwsbrief. Wij doen dit tevens met de uitgave van enkele branchegerichte kranten. Tot slot bieden we onze flexpartners toegang tot het Nedflex LinkedIn platform. Hier worden dagelijks kennis en ervaringen gedeeld en heeft u de mogelijkheid vacatures te wisselen met andere flexbedrijven.
Nedflex biedt u de mogelijkheid kosteloos in te stappen, wij rekenen geen instapfee. Daarnaast behoren onze administratiekosten tot de laagste in de branche. Wij zijn ervan overtuigd dat een maximale ondersteuning tegen geringe meerkosten u in staat stelt om vrij en succesvol te ondernemen. Wij gaan uit van een win-win concept: wij faciliteren u uitstekend, u behaalt een optimaal resultaat en daar plukken we beiden de vruchten van. Een ondernemer moet gewoon lekker kunnen ondernemen, daar ben je tenslotte ondernemer voor geworden toch?
Nedflex heeft meer dan 20 jaar ervaring in de payroll- en uitzendbranche. Binnen deze branche zijn wij vernieuwend en een betrouwbare speler met landelijke dekking. Zo hebben we meerdere vestigingen verspreid over Nederland, zoals Nedflex Nijmegen. Nedflex is lid van de ABU en beschikt over het NEN 4400-1 keurmerk, het VCU certificaat en is bovendien ISO 9001:2015 gecertificeerd. Hiermee tonen wij aan dat wij voldoen aan de strikte kwaliteitseisen en gedragsregels van de bond, dat wij veilig en juridisch correct werken en dat wij optimaal inspelen op de wensen van onze klanten.
Nog even alles op een rijtje: